Home > Uncategorized > Viata intr-o suburbie din Romania

Viata intr-o suburbie din Romania


Intr-un oras muncitoresc, cu parinti care nu au timp sa isi educe copii, si chiar daca ar avea, i-ar educa prost deoarece sunt indobitociti de comunism, de religie si de sistem, sunt inraiti din cauza saraciei. Parinti neconstiinciosi care sunt critici, care se cearta pentru bani, care se imbata si fumeaza deoarece nu au bani.
Intr-un oras in care singurii oameni care se ocupa de educatia locutiotilor sunt tiganii, intr-un oras unde fac legea tiganii, intr-un oras in care te lupti cu cocalarii.
Un oras in care sunt multe conflicte, un oras unde cand nu esti ca ei atragi conflicte, cand nu esti ca ei te bati cu ei, esti cu putini impotriva tutoror.
Traim, incercam sa traim, incercam sa zambim. Pentru unii viata din Bucuresti e naspa, se plang de cocalari. Pentru cei ca mine este greu, suntem inferiori numerim pe propriul teritoriu, chiar pe propria strada. Devenim tristi, am trecut prin faze de melancolie, dar chiar daca am trecut, urmele tot vor ramane.
Chitila, imi pare rau, dar probabil mi-ai facut un bine, nu stiu. Cert este ca nu la toti le-ai facut bine. Am ajuns ca eu, care abia am implinit 15 ani si cativa prieteni sa ne batem cu tineri de peste 18 ani si superiori la numar, pana am devenit imun la lovituri si suport foarte usor durerea.

Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

