Home > Uncategorized > Importanta liberii exprimari

Importanta liberii exprimari


“Puteam impune oamenilor acest mod de a gandi, sunt sigur ca lumea putea fi schimbata.” Acesta nu este gandul unui dictator. Sunt convins ca fiecare dintre voi a avut acest gand. Fiecare om a vrut sa manipuleze.
Mie mi se pare un lucru normal asta, un lucru bun, doar daca este insotit de puterea de a asculta unele pareri (cand ceea ce faci nu te afecteaza doar pe tine) diferite, si.. enervante pana la urma.
Trebuie sa intelegem ca diversitatea este o valoare. Acest lucru este dovedit de occident unde, in mare parte, dreptul la libera exprimare este respectat.
Un om cu adevarat inteligent, va spune ca chiar daca nu este de acord cu tine, iti va apara cat poate de mult dreptul la libera exprimare. Acum gandeste-te la ce am scris.

Categories: Uncategorized
  1. July 25, 2010 at 10:56 am

    Interesanta tema ai abordat:)

  2. July 26, 2010 at 11:36 am

    Consider ca este im articol cat de cat reusit, chiar daca este scurt si n-am avut timp sa il abordez cum merita.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

